2012. november 6., kedd

2012. Maj. 2 Rámhozták a frászt a Schüttelfrost-tal!!




2012 Május 2

Segédápolói képzés , 4 élménybeszámoló 


Pénteken kicsit késtem a suliból, mert előtte meg elmentem a kutylikkal fel a hegyre sétálni, és olyan meleg volt, hogy Toffy gondolt egyet, és ahelyett, hogy beült volna a meleg kocsiba, bemászott a kocsi alá hűsölni :)) Alig bírtam kiszedni onnan :)


Már elkezdték az órát, a táblán ott állt az aznapi téma: Schüttelfrost. 



Alatta az állt, tessék definiálni.... a kezembe nyomtak egy papírt, hogy írjam le mit gondolok róla:) 


Mondtam hogy semmit, mert gőzöm sincs,hogy mit jelent, 
a szótárt meg otthon hagytam... erre az aranyos oktatom elkezdett rángatózni, vacogtatta a fogait, magara kapta a takarót, didergett meg egy kicsit ott, aztán decens vigyorral kijelentette, ezt jelenti, definiáljam. 

És mégegyszer megerősítette, hátha gyengén látok, vagy nem tudok olvasni, hogy : Schüttelfrost... definieren Sie bitte...

Erre én hangosan és értehetően ezt mondtam magyarul: 

CUKORBETEGSÉG... definieren Sie bitte, aber sofort....és megismételtem: CUKORBETEGSÉG

... elnevette magát, és azt mondta, sajna nem tud magyarul... stimmt... helyben voltunk.. mondtam neki, bocs de meg mindig nem vagyok képben, mit is jelent valójában az a szó, ezert én most nem fogok aktívkodni, csak hallgatok, és ha mar rendesen beugrott, akkor majd szolok... 

aztán a többiek reagálásából rögtön leesett hogy mi az, és utána egész este nekem magyarázott a hölgy.. mindig visszakérdezett, érti miről van szó, mondjam más szóval?? 

Szóval, meg esélyt sem adott rá, hogy elaludjak az óráján, mint legutóbb, pedig marha fáradt voltam :)) Úgyhogy most rákeresek magyarul a hidegrázásra, mert semmi kedvem a könyvet lefordítani... 

A szótárt pedig már ki sem veszem a táskámból :))

3 megjegyzés: