2012. november 6., kedd

2012. Apr. 24 Elaludtam az òrán !!


2012 Április 24.

Segédápolói képzés, 3. élménybeszámoló 





Sziasztok mindenkinek!!! Tegnap elaludtam az órán !!! Fél 9 -kor nem bírtam tovább, és becsukódott a szemem :)

A tanárnő aranyos volt, de nagyon monoton, nem csoda hogy bealudtam rajta :)) Rögtön ablakot nyitott nekem, hogy felfrissüljek :))


Ja, és az óra témája az : ALVÁS volt :))


Úgy, hogy én rögtön prezentáltam is neki az órán elhangzottakat :)


Kérlek benneteket, hogyha tudtok elektronikus magyar nyelvű tananyagról, mondjátok már meg, hogy hol találom, mert amire most végképp nincs időm, az a keresgélés. Az általános egészségügyi állapotról, a mimikáról, gesztusról, az alvásról, a temperatúráról, a hangulatváltozásokról, a bőr állapotáról, a másodlagos betegségekről.... az ide vonatkozó jogszabályokról, pl. hallgatási törvény...milyen az ideális betegszoba , hogyan kell kialakítani, házi-betegápolás, kórházi betegápolás, a különbségek közöttük... mivel nem értek mindent az órákon, úgy gondoltam magyarul kéne utánaolvasni, azt hamar megtanulom, aztán valahogy csak eltáncolom nekik a vizsgán... most azzal telik már 2 hete minden napom,hogy kora reggeltől késő estig fordítom a tankönyvet, és hol van meg, hogy megtanuljam :( mar hulla fáradt vagyok, és hol van meg a suli vége :)

5 megjegyzés:

  1. Próbálok neked "segédanyagot" küldeni a tanuláshoz, ha még mindig aktuális:

    -http://hu.shvoong.com/law-and-politics/law/836552-%C3%A1pol%C3%B3i-%C3%A9s-eg%C3%A9szs%C3%A9g%C3%BCgyi-titoktart%C3%A1s-szem%C3%A9lyis%C3%A9gjogok/

    -http://www.imeonline.hu/pdf/archivum/2005_03_/42-44.pdf

    -http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700154.TV

    Ezt nézd meg!!!
    https://www.google.hu/#hl=hu&sclient=psy-ab&q=szubjekt%C3%ADv+panasz+meg%C3%A1llap%C3%ADt%C3%A1s&oq=szubjekt%C3%ADv+panasz+meg%C3%A1llap%C3%ADt%C3%A1s&gs_l=hp.3...12830.16938.1.17144.13.13.0.0.0.0.1691.10225.6-1j5j2.8.0...0.0...1c.1.6Oq524wgVAg&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=6e303554b3c7e68d&bpcl=38626820&biw=1138&bih=532

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondanad kérlek, kis kedves, hogy mikor nekem ezekre szükségem lett volna, akkor hol voltál?? Nagyon jók, köszönöm szépen !! Utolag is :))

      Törlés
  2. Haláli! egyfolytába nevetek.........tudod miért? Éjszakás műszakután iskola. Elsőpadba ülök nézem a tanárnőt bamba képpel ( egyébbként imádtam). Óra vége pakolja össze a dolgait ...oda szól .......Zsuzsa maga meg menjen és mosakodjon meg.......felriadok kérdezem alul v. felül.............kérdi ezt hogy értem.........mondom büdösnek érez v. álmosnak lát? Na most Ő nézet bambán és meg jegyezte mért is tud még meglepni?

    VálaszTörlés
  3. Tudod több dolgot olvastam már amit írtál és mindig megfogadtam 1x elkezdem a leg elejéről, de ez a rohanó élet........na mindegy : Most egy nemigazán kellemes apropóból kényszer pihenőn vagyok. Pécset voltunk a Papával a szokásos fél évi kontrollokon, mindig kint hagyom a bejelenkezés után és ha szólítják hívom az előtérből v. éppen udvarról hogy nehogy benyaljon valamit. Hát 10 napja meg tettem Én. Jó kis tüdőgyuszi. 12 éve nem voltam beteg. Na de minden rosszba van valami jó..........alapon most végre elolvaslak.

    VálaszTörlés